Kostschema
Idag startar vi med kostschema! Det får vara slut på sötsaker nu. Vi har redan varit utan sådant i en vecka nu. För några år sedan körde vi på samma och med goda resultat, men vi föll tillbaka och nu kör vi på detta igen. Jag kan fortfarande inte träna så "hårt" jag gör mina övningar från sjukgymnasten varje dag och är där 1 gång i veckan och tränar med min sjukgymnast. Sedan försöker jag promenera och använda mina stavar jag köpte när jag var på Ullared. Men jag får ju så nedrans ont i magen när jag försöker trycka på lite. Så att sköta kosten är nog bästa alternativet just nu, eller ja det handlar ju om kosten annars också men för att jag ska kunna nå mitt mål inom en snar framid så startar vi såhär och träningen får komma långsamt. 
#1 - Mirre Sweetwords

Härligt, kör på, det är de första veckorna som är värst, sedan blir man mindre och mindre sugen på sötsakerna, och allt man rör sig extra är ju bara stort plus, ex gå till affären istället för bilen osv, sådant man ej tänker på som ger motion,

Svar: Tycker vi har skött detta väldigt bra :) Känns inte så jobbigt som det ibland kan göra. Skönt det! Nu har vi ganska långt till affären, bor på landet. Men vi har gått någon gång ibland. Jag kan inte göra så mkt ännu heller då jag har så ont i min kropp. Mina muskler verkar fullkomligt borta! Skulle lyfta en byrå häromdagen men jag klara det inte. Blev lite chockad för jag brukar vara ganska så stark annars.
Charlotte Nilsson

#2 - Karoline

Så bra med kost schema! Har själv nyss börjat med det!

Svar: Ja, nu ska vi komma i form. Jag behöver gå ner en del i vikt. Vill inte vara överviktig som jag varit i många år nu. Men vi hetsar inte utan det får ta sin lilla tid.
Charlotte Nilsson