Lilla underbara du
På söndag blir vårt lilla mirakel 4 veckor! I onsdags var det BF (24/5) men hon har redan funnits hos oss i flera veckor. Lilla underbara du! Nu har hon gått upp till 3110g (vägdes i måndags) och ska vägas idag igen för nu har vi lyckats öka amningen med hjälp av amningsnappen. Hon får flaskan 2-3 ggr/dag och resten får hon bröstmjölk. Vi har kämpat som idioter för att komma dit vi är idag, fortsätter vi såhär ska vi nog kunna helamma ganska så snart tror jag.

Hon har haft storlek 44 sedan hon föddes och vi har börjat använda några plagg i storlek 50, framförallt de som kommer från H&M, de är lite små i storlekarna så det passar utmärkt. Jag ska lägga en beställning hos Lindex och Kapphal idag då båda har 25% på ett helt köp idag. 

Nu ska vi förbreda oss för ett besök hos BVC. Önskar er en trevlig helg! :) 
#1 - Mirre - Sweetwords

Ohh så fin och grattis, så glad jag blir då jag läser om sådana som lyckats. Sv. Ja samma för mig, jag var så knäckt i ångest och nojor då jag var gravid efter vårt tunga bagage att det tog mig 1½ år efter tösen kommit att ta mig ut ur det, ibland får jag ångestattacker fortfarande med det är väldigt sällan, men vi orkar inte den resan igen, visst beh ju inte bli så tungt igen, men man vi har bestämt oss för att inte ta den chansen

Ohh tack för raderna hos mig, glad jag blir, en ny blogg att gilla

Kramar

Svar: sv: Tack! :) Jag förstår till 100%. som jag känner nu också så är vi glada att vi tog oss igenom den resan och fick en frisk liten tjej. Så vi får se vad som händer i framtiden och jag hoppas inte folk kommer börja tjata om syskon.
Hehe! kul att du känner så, men jag är ju så urusel på att skriva inlägg :P Just nu sover lillfisen bredvid så passade på att gå in och svara och posta ett inlägg :)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram
Charlotte Nilsson

#2 - Norahsmamma

Men åh vilket litet sött mirakel:) Härligt att hon går upp i vikt. kram

Svar: Tack så mycket! :) Ja, det känns verkligen skönt :) Hoppas allt är bra med dig. Kram
Charlotte Nilsson

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Så himla fin <3

Svar: Tack så hemskt mycket! Vi är så glada att lilla Svea kom till oss efter att kämpande :)
Charlotte Nilsson